نوشته شده توسط : حامد سیفی

دبیر همایش ملی جنگ نرم:

برخي مدعيان خط امام شاخص‌هاي خط امامي را زيرپا گذاشتند

معاون پارلماني رئيس جمهور گفت: برخي مدعيان خط امام شاخص‌هاي خط امام را زيرپا گذاشتند كه يكي از اين شاخص‌ها قدس است.

حجت‌الاسلام سيد محمدرضا ميرتاج‌الديني عصر ديروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خميني(ره) كه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) الوند برگزار شد، اظهار داشت: 21 سال پيش در چنين روز تاريخي و با عظمت، ملت ايران و مسلمانان علاقه‌مند به امام و انقلاب اسلامي به جهت از دست دادن امام خميني(ره) دچار حزن و اندوهي بزرگ شد، ولي از سوي ديگر در چنين روزي خداوند نعمت ديگري را به اين ملت داد و آن جانشيني خلف صالح امام، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بود.
وي ادامه داد: شما مردم امروز هم در نماز جمعه حضور داشتيد، هم در راهپيمايي حمايت از مردم مظلوم غزه و فلسطين شركت كرديد و اكنون نيز در مراسم بزرگداشت امام راحل حضور يافتيد و ما مردم البرز را با ويژگي‌هاي ولايت‌مداري، انقلابي، در خط امام و رهبري بودن و حامي دولت مكتبي و رئيس جمهور انقلابي مي‌شناسيم.
معاون پارلماني رئيس جمهور اضافه كرد: خبرنگاري از ما سؤال كرد كه شما كه تبريزي هستيد چرا به آقاي احمدي‌نژاد رأي داديد و من به ايشان گفتم كه ما اسم خود را اصولگرا گذاشتيم و اصولگرا نگاه مي‌كند كه چه كسي در راه حق است.

* كسي كه مدعي خط امام است بايد در عمل نشان دهد
مير تاج‌الديني افزود: امام خميني(ره) فرمود اين ملت آنقدر آگاه هستند كه به خاطر اسلام قيام كردند نه به خاطر من و اگر من از اسلام و ايران خارج شويم ملت من را نيز كنار مي‌گذارد.
وي تأكيد كرد: امام اين چنين مردم را تربيت كرد، امام خميني(ره) امام دل‌ها بود به طوري كه حتي آنها كه ايراني نبودند و زبان امام را نمي‌فهميدند امام بر دل آنها نفوذ كرده بود زيرا امام با خدا بود و هركس با خدا باشد حرف او در دل‌ها نفوذ مي‌كند.
معاون پارلماني رئيس جمهور تصريح كرد: نقش امام مخصوص ايران نبود امام همانند چراغ نوراني بود كه نورانيت او همه جهان را فرا گرفته بود و همچنان اين نورانيت است و وجود امام ظلمت‌كده بشريت را در عصر ما منور كرد.

* ملت ما شايستگي رهبري امام خميني و آيت‌الله خامنه‌اي را دارد
وي تصريح كرد: امروز مقام معظم رهبري اين حكيم فرزانه، نعمت بزرگ خدا براي اين ملت شايسته است و اين ملت شايسته، مي‌تواند چنين رهبري نيز داشته باشد و اگر خدا امام را به اين ملت داد براي اين بود كه آنها شايسته بودند و اگر اين ملت قدردان امام نبودند خداوند رهبري مانند مقام معظم رهبري به آنها عطا نمي‌كرد.
ميرتاج‌الديني خاطرنشان كرد: هر جامعه‌اي شايسته حضور رهبري مانند امام خميني(ره) و شايسته تداوم اين رهبري نيست و اينكه بيش از 30 سال اين ملت پرچم انقلاب را نگاه داشته و پايداري كردند، نشان دادند كه شايسته هستند.
وي يادآور شد: ميزان كساني كه براي وداع با امام(ره) زماني كه ايشان از اين دنيا رفتند، آمدند غيرقابل قياس با تعداد كساني است كه به استقبال ايشان در سال 57 آمدند در حالي كه مردم ما هشت سال جنگ تحميلي و مشكلات اقتصادي را تحمل كردند ولي ذره‌اي و لحظه‌اي كوتاه از امام جدا نشدند.
معاون پارلماني رئيس جمهور افزود: طبق فرموده رهبري امام خميني(ره) مانند پيامبر انقلاب بودند، در واقع رفتار و گفتار امام الگوست و اگر امام(ره) پيامبر اين انقلاب است مقام معظم رهبري نيز علي زمان است كه اين ملت بارها گفتند ما «اهل كوفه نيستيم علي تنها ماند» و آن را نيز بارها اثبات كردند.
وي با اشاره به شخصيت جهاني امام توضيح داد: وجود امام همه دنيا را گرفت و موجب بيداري اسلامي شد و هر كجاي اين عالم را بنگريم، تفكر اسلامي آنجا را فرا گرفته و اين امر فقط در ميان مسلمانان نيست و امام پرچم فلسطين را درآورد و به دست ملت داد و روز قدس را اعلام كرد و سال‌هاي سال اين روز برگزار مي‌شود اگرچه هنوز كاملا جهاني نشده است ولي اين تفكر و ايده اكنون همه جاي دنيا را گرفته است.

* حمله به كاروان آزادي موجب رسوايي رژيم صهيونيستي شد
ميرتاج‌الديني با اشاره به افزايش روحيه ضدصهيونيستي در تركيه بيان داشت: ما ديديم كه در كاروان آزادي، 600 مسافر از تركيه بودند و زنان محجبه در تركيه و چفيه فلسطيني‌ها را بر گردنشان مي‌بينيم و اين حاصل حركت امام و بيداري است كه رهبر كبير انقلاب به وجود آورد.
وي اضافه كرد: امام رفت ولي آثار او باقي است و اين تفكرات همه جاي دنيا را فرا گرفته زيرا امام براي خدا قدم برمي‌داشت و براي خدا قلم و حرف مي‌زد و هرچه براي خدا باشد ماندگار است.
معاون پارلماني رئيس جمهور يادآور شد: دنيا شاهد بود كه رژيم صهيونيستي به كاروان آزادي حمله كرد كه اين كار رژيم صهيونيستي موجب رسوا شدن اسرائيل و حاميان آنها شد و هركس كه از آنها حمايت مي‌كرد، آمريكا و انگليس رسوا شدند و بعضي از كشورهاي اروپايي خود را جدا كردند.
وي ادامه داد: دنياي بيدار و افكار جهاني مسائل را مي‌بيند و مالزي اعلام كرده ما كشتي دوم را به سوي غزه مي‌فرستيم و به‌زودي از اقصي نقاط عالم كشتي‌هاي فراواني به سوي غزه روانه مي‌شود و از ايران نيز ما اعلام آمادگي مي‌كنيم در دفاع از فلسطيني‌ها برويم و پرچمي كه امام (ره) به دست ما داده برافراشته نگاه داريم.
ميرتاج‌الديني افزود: همانطور كه رئيس جمهور فرمودند بايد جبهه متحد جهاني عليه اسرائيل تشكيل شود تا بيان امام تحقق يابد و اسرائيل از صفحه روزگار محو شود و مقام معظم رهبري نيز فرمودند سازمان‌هاي حقوق بشر نبايد به كمتر از محاكمه سران فتنه راضي شوند.

* شعاردهندگان نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران در زمان جنگ از كشور فرار كردند
وي خاطرنشان كرد: ملت ايران همچنان طلايه‌دار اين حركت عظيم است و برخي حركاتي را عده‌اي در گوشه كنار انجام دادند كه در واقع حركت مذبوحانه دشمن بود و در داخل كشور آوردند و درباره غزه و لبنان حرف‌هايي را زدند.
معاون پارلماني رئيس جمهور افزود: ما در سفري كه به نيويورك داشتيم، ديديم كه زنان بد‌حجابي با پوشش‌هاي سبز شعار نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران را سرمي‌دادند در حالي كه جانشان فداي ايران نيز نيست زيرا همين افراد در هشت سال دفاع مقدس از ايران فرار كردند.
وي تصريح كرد: ما ديديم كسي كه خود را نخست وزير امام مي‌دانست، كاري كرد كه كساني كه دور او جمع شده بودند آن فضا را در روز قدس و عاشورا به وجود آوردند و احساس شرم نيز نمي‌كنند و ادعاي خط امامي دارند در حالي كه شاخص‌هاي امام را زيرپا مي‌گذارند كه يكي از اين شاخص‌ها قدس است و يكي از اين افراد نيز آمد و گفت ملت ما مشكل دارند چرا به فلسطين كمك كنيم.
ميرتاج‌الديني اضافه كرد: ولي ملت ايران آنها را خوب شناخت و يكي پس از ديگري آنها را كنار زد و خداوند نيز كمك خود را شامل حال اين ملت كرد.
وي در پايان بيان داشت: دولت شما دولت انقلابي و دولت احمدي نژاد است كه در سفرهاي استاني كه به استان قزوين نيز خواهيم آمد، همه تلاش بر اين است بتوانيم مشكلي از مشكلات مردم را حل كنيم و يك عزم و اراده جدي و همت مضاعف عالي وجود دارد تا بتوانيم بخشي از مشكلات را برطرف كنيم.



:: موضوعات مرتبط: برخي مدعيان خط امام شاخص‌هاي خط امامي را زيرپا گذاشتند , ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد